آوین ویژه»

نتانیاهو: توافق کار آسانی نبود و من با فشار زیادی روبرو شدم بررسی نظام دستمزد و آمار مرگ و میر کارگری در نهمین شماره «نامه جمهور» یک ادعای عجیب؛ ارتباط دو انسان در خواب با هم! معاون علمی رییس‌جمهور: معاونت علمی و صندوق نوآوری نئوبانک راه‌اندازی می‌کنند دبیر چهل‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شد آغاز جلسه علنی مجلس؛ اصلاح قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها پیوند بازار رمزارز و بازار سرمایه، کلید توسعه ابزارهای مالی نوین نماهنگ از غدیر تا ظهور ساغند یزد لرزید جشنواره‌ موسیقی فجر ترکیبی از حسرت و امید است ناظم الشریعه: مس سونگون به بهترین شکل ممکن به بازی برگشت با فعالیت‌های فرهنگی می‌توان افکار خودکشی دانشجویان را کم‌رنگ کرد جزییات جدید مذاکرات ایران و آمریکا از زبان بقایی عراقچی: ترامپ نمی‌تواند همزمان رئیس‌جمهور صلح و جنگ باشد ضرورت تقویت زیر ساخت‌های گردشگری استان البرز جمع بزرگان صنعت در غرفه هلدینگ توسعه معادن و فلزات  نشانِ نقره مسابقه نقاشی هیکاری ژاپن به نوجوان ایرانی رسید تصاویری از حضور باشکوه مردمی در مراسم تشییع پیکر شهید سیدحسن نصرالله

9

بیماری قلبی در صدر مرگ و میرها قرار دارد

  • کد خبر : 22256
  • 04 دسامبر 2024 - 8:38
بیماری قلبی در صدر مرگ و میرها قرار دارد

ساری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: امروزه مشکلات قلبی در صدر مرگ و میرها قرار دارد و تا سن ۳۰ سالگی این بیماری کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق رضایی سه شنبه شب در نشست صمیمی با شرکت‌کنندگان در چهارمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت که شب گذشته با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت برگزار شد، با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب این المپیاد شبانه‌روزی تلاش شده است، گفت: از مهندس موهبتی برای حمایت از برگزاری این المپیاد و تمام کسانی که در وزارت، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و صندوق رفاه که بدون مشکل و حاشیه المپیاد را به روزهای آخر رسانده‌اند تشکر می‌کنم.

رضایی با بیان اینکه ۴ هزار نفر در این رویداد مهم شرکت کرده‌اند، بیان کرد: امروز مشکلات قلبی در صدر مرگ و میرها قرار دارد و تا سن ۳۰ سالگی نیز این بیماری کاهش پیدا کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران عنوان کرد: یکی از عوامل مهم گسترش بیماری‌های قلبی کم تحرکی در جامعه است و همین که وزارت بهداشت فضای ورزشی را در سطح کارکنان زنده نگاه می‌دارد واقعاً ستودنی است.

وی با اشاره به حضور موهبتی در سطح وزارت بهداشت بیان کرد: مهندس موهبتی فرصتی است برای برون رفت از مشکلات مالی، نیروی انسانی و منابع وزارت بهداشت که ان‌شاءالله دل کارکنان ما در سراسر کشور با حضور ایشان و حل مشکلات شاد شود.

لینک کوتاه : https://avindaily.com/?p=22256

جویای نظرات شما هستیم

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین درج کامنت در آوین‌دیلی
  • کامنت‌های ارسالی شما، ابتدا توسط سردبیر آوینی ما بررسی خواهد شد.
  • اگر کامنت شما، حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.